Íme teljes valójában a Renault Mégane RS

Frankfurtba a 280 lóerős Mégane RS-sel érkezett a Renault

Nincs már kérdés a Renault Mégane RS kapcsán, teljes egészében látható, motorja pedig a korábbi híresztelésekkel szemben csupán 1,8 literes, 280 lóerős, de lesz majd Trophy verzió is, 300 pacival.

Néhány órával a hivatalos bemutató előtt szivárogtak ki a hivatalos fotók az RS Mégane legújabb generációjáról, amely méltó kihívója lesz a Honda Civic Type R-nek

Néhány órával a hivatalos bemutató előtt szivárogtak ki a hivatalos fotók az RS Mégane legújabb generációjáról, amely méltó kihívója lesz a Honda Civic Type R-nek

Sokáig álcázták, néhány hete már kiszivárgott egy leplezetlen kép a Renault legsportosabb Mégane-járól, az RS-ről. A mai frankfurti premier előtt néhány órával viszont újabb képek láttak napvilágot, nagy meglepetést mondjuk nem hoztak. Immár a gyári fotókon köszön vissza a francia hot hatch. A külső igen látványosa sikerült. Az orr részen a sportos lökhárítókon túl a LED-es ködlámpák a kockás zászló alakját szimbolizálják.

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

A hasmagasság alacsonyabb, a felnik szélesebbek, a gumik peresebbek, mint a többi verzión. Hátul talán még mutatósabb lett, a méretes diffúzorok és a középre helyezett szóló kipufogó igazi versenyautó látszatát keltik. A beltérben is nagymértékben uralkodik a sportosság. 12 óránál piros csík a kormányon, karbonszálas mintázatú díszítőelemek, alupedálok és öblös sportülések várják, hogy kanyarban megfelelő oldaltartást adjanak a vezetőnek és utasának.

A beltér is kellően sportos, az automata váltó látványa nem biztató, szerencsére kérhető hatfokozatú kézivel is a közel 300 lovas csúcs Mégane

A beltér is kellően sportos, az automata váltó látványa nem biztató, szerencsére kérhető hatfokozatú kézivel is a közel 300 lovas csúcs Mégane

A Renault megerősítette, hogy hatfokozatú kézi és hétgangos duplakuplungos váltót kap a csúcs Mégane, a hajtás pedig teljes egészében elöl, de a Cup verziónál sperrdiffin keresztül jut el az aszfaltig. A megfelelő stabilitás érdekében 4Control négykerékkormányzást is kap. A motorról eddig úgy hírlett, hogy 2,0 literes turbós lesz, most viszont kiderült: az Alpine 1,8 literes turbós benzinesét kapja meg, amely 280 lóerőt ad, később lesz Trophy verzió is, 300 lóerővel.

Cikk galériája

További cikkek